Kampania Google AdWords

Dlaczego kampanie w Google AdWords warto powierzyć specjalistom

Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że kampanie PPC (Pay per click) jakie oferuje Google AdWords nie polegają na przypadkowym doborze słów oraz dodaniu opisu linka sponsorowanego. Do wyboru najlepszych słów służą wyspecjalizowane do tego narzędzia, które oferuje Google. Dlaczego mamy zgadywać i przypuszczać czego klienci szukają, skoro możemy to zmierzyć i oszacować dosyć dokładnie. Jednak ten etap klienci coraz częściej zostawiają zewnętrznym firmom. Ale co dalej? Ciągły nadzór nad kampanią – z ust klientów pada stwierdzenie: Skoro stworzono mi dobrą kampanię to wystarczy ją już tylko kontrolować. Całą sprawę jednak komplikuje ograniczony budżet i duże oczekiwania.

Google AdWords

Zadania jakie wykonuje się w trakcie prowadzenia kampanii

Celem firm i osób prowadzących kampanie SEM jest ograniczanie wydatków, zwiększenie konwersji i skuteczności reklam. Aby to osiągnąć stale należy wykonywać wiele czynności:

    • Ciągłe zarządzanie stawkami za kliknięcie
    • Optymalizacja istniejących i tworzenie nowych linków sponsorowanych
    • Wyszukiwanie, dodawanie nowych coraz precyzyjniejszych słów kluczowych
    • Poszukiwanie nowych fraz kluczowych (wydłużanie „długiego ogona”)
    • Tworzenie, analizowanie, mierzenie konwersji
    • Przeglądanie i analizowanie statystyk, szukanie słabych punktów
    • Testy różnych wersji stron i linków sponsorowanych
    • Wykrywanie i raportowanie fałszywych kliknięć

Aby zmaksymalizować skuteczność kampanii, muszą być one cały czas udoskonalane. Tylko ciągły proces testowania, mierzenia i optymalizowania pozwoli zachować skuteczność kampanii PPC przy odpowiednim budżecie.

Dlaczego warto inwestować w reklamę Google AdWords?

W Google AdWords nie przepłacasz
Płacisz jedynie za każdą interakcję z Twoją reklamą. W zależności od ustalonych celów marketingowych, opłaty są rozliczane na podstawie kliknięć w reklamę lub za każde 1000 wyświetleń. Dla każdej kampanii AdWords ustalasz budżet, który nigdy nie zostanie przekroczony.

Szybkie efekty
Już po kilku minutach Twoje reklamy są w stanie pojawiać się na wysokich pozycjach w wyszukiwaniach Google (wyniki nieorganiczne), wyświetlając reklamę potencjalnym klientom. Twoja reklama będzie kierowana do ściśle określonej grupy odbiorców, dzięki czemu szanse na zainteresowanie produktem czy usługą są wysokie.

Pełna kontrola
W odróżnieniu od tradycyjnych reklam m.in. w prasie, radiu czy telewizji, posiadasz pełną kontrolę nad statystykami skuteczności kampanii AdWords. W każdej chwili masz dostęp do statystyk, dzięki czemu istnieje możliwość optymalizowania reklam w czasie rzeczywistym, aby jeszcze skuteczniej trafiać do potencjalnych klientów oraz obniżać koszty prowadzonej kampanii.

Uczciwa konkurencja
Przy odpowiednio prowadzonej kampanii w Google AdWords możesz konkurować z najlepszymi w swojej branży.

Pokaż nam jak jak chcesz się zareklamować



Wstecz

Stroniarz.pl https://stroniarz.pl/ Responsywne strony internetowe. Chcesz utworzyć stronę internetową, a może chcesz unowocześnić obecną? To oferta skierowana do Ciebie.

Zaufaj profesjonalnej agencji